RubeJembatan naik automatikLangkah-langkah utama untuk mencegah pencemaran

  • masa pelepasan:2024-04-28 12:27:52
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:247
  • Penerangan pantas:

    Rube,Semasa penggunaan, perhatian yang dekat patut diberikan kepada keadaan peralatan, dan jika ada sebarang masalah, penggun

Kandungan artikel

Semasa penggunaan, perhatian yang dekat patut diberikan kepada keadaan peralatan, dan jika ada sebarang masalah, penggunaan patut dihentikan segera.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala,RubeJembatan naik tinggi, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

RubePeralatan penywelding dan memotong lif kargo hidraulik mesti mempunyai perlindungan dan peralatan perlindungan yang baik, dan mempunyai kotak elektrik terpisah.

Selepas semua peralatan selesai dengan selamat,RubeJembatan naik hidraulik tetap, jambatan papan akan dicat, dan kemudian ujian prestasi jambatan papan akan dilakukan untuk melihat sama ada ia memenuhi keperluan pelanggan dan sama ada parameter berkaitan dipilih. Jika ada beberapa aspek yang tidak memenuhi keperluan pelanggan mereka perlu dijaga sehingga mereka memenuhi keperluan pelanggan dan parameter berkaitan dipilih. Hanya kemudian penghantaran akan melanjutkan.

Flemalle-HauteReason: The action of the support valve or electromagnetic directional valve fails, and there are two situations: the input voltage of the electromagnetic coil is less than V. Kol elektromagnetik terbakar. Kerja bantal mengganggu penyelesaian masalah: pemeliharaan atau penggantian boleh menghapuskannya.

Ini adalah pilihan untuk minyak hidraulik untuk jambatan naik bimbit.

Langkah-langkah pencegahan semasa menggunakan jambatan naik hidraulik berharap akan membantu anda.


RubeJembatan naik automatikLangkah-langkah utama untuk mencegah pencemaran



Sebagai bahagian penting jambatan naik, tinggi boleh disesuaikan mengikut kenderaan-kenderaan yang berbeza barang-barang, sehingga ia boleh menjadi aras dengan platform pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang-barang. Kerana produksi jambatan penerbangan hidraulik elektrik oleh pembuat yang berbeza, tinggi platform desain dan pembuatan dan jarak dari tanah juga berbeza, dengan tinggi yang berlainan dari mm hingga mm. Tinggi strok angkat hidraulik berlainan dari mm hingga mm, dan tinggi jambatan boarding hidraulik elektrik sendiri ditambah tinggi strok adalah mm yang boleh dipenuhi oleh hampir semua kenderaan kargo (dengan tinggi kenderaan umum ).

Ban aksel hidraulik bergerak memerlukan putaran fleksibel dan tiada jamming.

Jembatan lebih mahal daripada lif biasa, tetapi dari sudut pandang kos pembinaan awam keseluruhan, mereka lebih mahal daripada lif biasa. Banyak pembuat jambatan naik tidak bertanggungjawab atas kerja teknik awam, dan pengguna perlu memilih unit pembangunan awam yang boleh dipercayai dan ekonomi untuk pembangunan. Oleh itu, pengguna boleh mempertimbangkan secara keseluruhan harga lif kargo dan anggaran projek insinyur awam untuk mencapai produk yang berkesan pada biaya.

Jabatan produksiPengecualian: Penggantian atau pembersihan boleh menghapuskan masalah.

Jembatan, memudahkan penggunaan orang dalam banyak tugas dan meningkatkan kesempurnaan kerja mereka. Jadi apa yang perlu kita perhatikan apabila menyesuaikan jambatan boarding.

Jembatan naik ton adalah mesin dan peralatan bantuan khusus yang boleh menjaga pengendalian kargo cepat, dan nisbah aspek semua mesin dan peralatan boleh diubah. Apabila melaksanakan, ia adalah mungkin untuk membina jambatan antara trak dan platform perkhidmatan barang gudang dengan cara yang masuk akal.


RubeJembatan naik automatikLangkah-langkah utama untuk mencegah pencemaran



Konfigurasi jambatan naik bimbit: Sistem hidraulik mempunyai fungsi pengendalian kecemasan dalam kes kemalangan tiba-tiba atau penghilangan kuasa.

Untuk lebih, sila periksaUntuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik, ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan, terutama termasuk sama ada butang-butang berkesan; Sama ada tali kuasa dan soket masih selamat; Sama ada saluran paip minyak masih selamat; Kestabilan kereta pengawal; Keketatan bolt pada setiap titik persimpangan; Kualiti penampilan tak ada. Tetapi apabila kuasa diaktifkan dan cahaya indikator diaktifkan, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki, jadi ia bukan masalah besar.

Outdoor operations such as changing street lights, changing glass, etc. can be directly raised to a fixed height, while allowing - people to work simultaneously. This greatly improves the time and effectiveness, and is also small, without affecting the passage of vehicles and pedestrians.

Tingkat operasi: Ada dua jenis operasi yang boleh digunakan untuk meningkatkan dan menurunkan jambatan papan. Satu adalah stesen pompa manual, yang menggunakan penangkapan hidraulik manual, yang adalah kerja-intensiv dan agak kerja-intensiv. Keuntungan: Ia boleh beroperasi dan digunakan dalam mana-mana situasi. Two types of electric pump stations use electric hydraulic lifting and lowering, which reduces labor intensity and saves labor. Kegagalan: Setelah kuasa dimatikan, ia tidak akan dapat digunakan, bagaimana mereka harus parkir jambatan naik bimbit dengan betul? Ini adalah soalan yang perlu kita pertimbangkan, dan editor akan menjawabnya untuk anda.

Jembatan penerbangan ton segera dipasang pada pinggir luar platform perkhidmatan pembuatan semasa keseluruhan proses pemasangan. Apabila dilaksanakan, tidak perlu menggali atau mengubur ruang dalam pembangunan terowong pada platform muatan dan membuang, dan kebanyakan bangunan tidak perlu diubahsuai dalam terma struktur.

Kecerunan jambatan penerbangan hidraulik elektrik sendiri mesti mempunyai cerun tertentu untuk membolehkan forklift memasuki kereta untuk memuatkan dan memuatkan kargo. Panjang cerun juga berbeza dari mm hingga mm, terutamanya mengingat keselamatan dan kestabilan penggunaan. Selama masa yang lama, penghasil paksi papan tidak mempunyai pusingan untuk menghindari perbezaan harga, yang % lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!


SavehMaklumat produk lain
  • MaymyoMod pendinginan pengubah kuasaPembangunan pasaran yang pelbagai meningkatkan daya saing

    MaymyoMod pendinginan pengubah kuasaPembangunan pasaran yang pelbagai meningkatkan daya saing

  • AlmeloPlatform angkat hidraulik 5 tonPertikaian dalam bidang perdagangan

    AlmeloPlatform angkat hidraulik 5 tonPertikaian dalam bidang perdagangan

  • AlmeloJembatan penghalang bergerakIndustri dikeluarkan

    AlmeloJembatan penghalang bergerakIndustri dikeluarkan

  • JiningJembatan boarding tetapApa yang harus diberi perhatian dalam pembinaan

    JiningJembatan boarding tetapApa yang harus diberi perhatian dalam pembinaan

  • JiningPanduan platform angkat keretapiApakah kelebihan strukturnya

    JiningPanduan platform angkat keretapiApakah kelebihan strukturnya

  • JiningPemulihan semula bimbitProses pengacuan adalah berbeza

    JiningPemulihan semula bimbitProses pengacuan adalah berbeza

  • ToungooModel dan makna pengubah yang tenggelam minyakNiat reka bentuk asal

    ToungooModel dan makna pengubah yang tenggelam minyakNiat reka bentuk asal

  • ColmarPlatform angkat hidraulik 8-meterAnalisis pembuatan

    ColmarPlatform angkat hidraulik 8-meterAnalisis pembuatan

  • segera:Peringatan: Maklumat RubeJembatan naik automatikLangkah-langkah utama untuk mencegah pencemaran memberi anda RubeJembatan naik automatikLangkah-langkah utama untuk mencegah pencemaran oleh syarikat kami, perkhidmatan RubeJembatan naik automatikLangkah-langkah utama untuk mencegah pencemaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk RubeJembatan naik automatikLangkah-langkah utama untuk mencegah pencemaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian RubeJembatan naik automatikLangkah-langkah utama untuk mencegah pencemaran. RubeJembatan naik automatikLangkah-langkah utama untuk mencegah pencemaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di RubeJembatan naik automatikLangkah-langkah utama untuk mencegah pencemaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!